“Det var fantastisk at få nyt til værktøjskassen... Man bliver lynhurtigt klar over, om man er relevant eller ej. Jeg kan varmt anbefale kurset til andre.”
- Jette Sønderby, Senior Business Developer i Nordea og tidligere deltager på kurset
Oplever du sommetider et pres fra organisationen til at digitalisere? Skal du løbende tage stilling til, hvornår organisationen skal digitalisere og ikke digitalisere? Og er du med til sikre, at de digitale løsninger opfylder både kundens og forretningens behov?
Kundeorienteret digitalisering handler om at skabe værdi for kunden i samspil med resten af organisationen.
På dette kursus får du en række værktøjer og modeller, der gør det tydeligt, hvorfor vi digitaliserer, hvordan vi digitaliserer, og hvad vi forventer at få ud af digitaliseringen. Kurset styrker din evne til at facilitere, udvælge og prioritere digitale tiltag, så de skaber værdi for både kunderne, forretningen og øvrige brugere.
Undervejs bliver du klædt på til at tage strategiske beslutninger om konkrete digitale løsninger i samspil med ledelsen og kolleger.
Du lærer at koble digitaliseringens værdi til forretningen gennem kunderejser, brugeroplevelser, services eller lignende.
“ Fik mange gode værktøjer / modeller / tanker med, som kan omsættes i egen kontekst.
”
- Tidligere deltager på kurset
Med afsæt i din case
Kurset tager afsæt i din egen praksis og dit konkrete arbejde med digitalisering i din virksomhed. Du får værktøjer og modeller til at sikre enighed på tværs af afdelinger i hele virksomheden om, hvad der skaber mest værdi for kunden, så ideer og initiativer kan prioriteres ens, og kunden oplever konsistens.
Og du får nye perspektiver på, hvordan du løser virksomhedens udfordringer med digitalisering og gør tiltagene lige værdiskabende for både kunderne og forretningen.
“ Godt med mange eksempler. Fint man løbende skal lave opgaver på egen case.
”
- Tidligere deltager på kurset
Fra strategi til handling
Kurset hjælper dig med at skabe større klarhed over dine valgmuligheder. Du får sparring på din virksomheds case og rig lejlighed til at reflektere over, hvordan du kommer videre med værdiskabende digitalisering i din organisation.
Umiddelbart efter kurset vil du kunne anvende konkrete værktøjer i meningsfuldt i praksis og gå styrket til det videre strategiske arbejde med digitalisering og digitale løsninger.